بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود + ویدیو پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به تراکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در خطر محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر
سرخط خبرها

درخشش ورزشکاران ناشنوای خراسان رضوی در رقابت‌های آسیایی

  • کد خبر: ۱۵۳۵۵۷
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۲
درخشش ورزشکاران ناشنوای خراسان رضوی در رقابت‌های آسیایی
ورزشکاران ناشنوای خراسان رضوی موفق شدند در مسابقات آسیایی و اقیانوسیه ۲۰۲۳ سه مدال خوش‌رنگ را کسب کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در اولین روز از رقابت‌های آسیایی و اقیانوسیه ۲۰۲۳ که امروز در قرقیزستان برگزار شد ورزشکاران خراسانی یک مدال طلا و ۲ مدال برنز کسب کردند.

علی سلحشور جودوکار ناشنوای خراسان رضوی موفق شد در وزن ۶۶ کیلوگرم مدال طلا کسب کند و محمد بداغی و امیرمحمد دفتری نیز مدال برنز کسب کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->